
Inkoop Assistent
Functieomschrijving
We zijn op zoek naar versterking, iemand die ons Inkoop Team komt ondersteunen: een Inkoop Assistent. In deze rol ben je verantwoordelijk voor administratieve en operationele ondersteuning van de Inkoper Hardware en met veel plezier en enthousiasme draag je bij aan het bewerkstelligen van ons inkoopbeleid.
Je taken bestaan
onder
meer uit
Als Inkoop Assistent speel je een cruciale rol in onze inkoopafdeling. Je zorgt ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt, zodat de Inkoper zich volledig kan richten op het inkopen van hardware. Jouw taken zijn divers en afwisselend:
Contractbeheer & vastlegging – Je legt gemaakte afspraken contractueel vast en zorgt dat alles goed gedocumenteerd is.
Inkooporders & voorraadbeheer – Je stelt inkooporders op, bewaakt de voorraad en signaleert tijdig knelpunten.
Schakel tussen teams – Je bent hét aanspreekpunt voor productie en voorraadbeheer en houdt intern en extern iedereen op de hoogte.
Monitoring van ingekochte goederen – Je volgt leveringen op en zorgt ervoor dat alles volgens planning verloopt.
Onze ideale kandidaat
Wij bieden
Heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
Is stressbestendig en werkt zeer secuur;
Is communicatief sterk, analytisch, proactief en besluitvaardig;
Is leergierig en vind het leuk om nieuwe werkzaamheden op te pakken
Een fulltime functie met enigszins flexibele werktijden (32 uur is bespreekbaar);
Salaris is afhankelijk van leeftijd en werkervaring
(€ 3000 / € 3500);
Een uitdagende functie met ruime ontplooiingsmogelijkheden binnen een dynamische werkomgeving waarbij je een grote mate van zelfstandigheid geniet.
Interesse?
Zie jij jezelf terug in dit profiel? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie via de mail. Een CV is voldoende. een motivatie erbij maakt het plaatje helemaal compleet! Mailen mag naar Alexandra Wurpel.
Wil je eerst nog meer informatie? Neem dan gerust contact op met Alexandra Wurpel: Bellen of Mailen
Alexandra Wurpel HR Manager